Jak schudnąć bez ćwiczeń Czytaj teraz

Można stracić 20 funtów tkanki tłuszczowej w ciągu 30 dni, optymalizując jeden z trzech czynników: ćwiczenia, dietę lub schemat przyjmowania leków / suplementów.

Widziałem elitarne wdrożenie wszystkich trzech we współpracy z profesjonalnymi sportowcami. W tym poście zajmiemy się tym, co nazywam „dietą o niskiej zawartości węglowodanów”.

W ciągu sześciu tygodni wyciąłem z około 180 funtów. do 165 funtów, dodając około 10 funtów. mięśni, co oznacza, że straciłem około 25 funtów. tłuszczu.

Jest to jedyna dieta poza dość ekstremalną cykliczną dietą ketogeniczną (CKD), która wytworzyła żyły na moim brzuchu, co jest ostatnim miejscem, w którym tracę tłuszcz (cholera, skandynawska genetyka).

Oto cztery proste zasady, których przestrzegałem…

Zasada nr 1: Unikaj „białych” węglowodanów

Unikaj węglowodanów, które są – lub mogą być – białe. Następujące pokarmy są zatem zabronione, z wyjątkiem 1,5 godziny po zakończeniu treningu siłowego o długości co najmniej 20 minut: chleb, ryż, płatki zbożowe, ziemniaki, makaron i smażone potrawy z panierką.

Jeśli unikniesz jedzenia czegoś białego, będziesz bezpieczny.

Zasada nr 2: Jedz ciągle te same posiłki

Odnoszący największe sukcesy dietetycy, niezależnie od tego, czy ich celem jest przyrost mięśni, czy utrata tłuszczu, jedzą ciągle te same posiłki. Mieszaj i łącz, tworząc każdy posiłek z jednym z każdej z trzech następujących grup:

Białka:

· Białka jajeczne z jednym całym jajkiem dla smaku
Pierś kurczaka lub udo
· Organiczna wołowina karmiona trawą
· Wieprzowina
Rośliny strączkowe:
· Soczewica
· Czarna fasola
· Fasola Pinto
Warzywa:
· Szpinak
· Szparag
· Groch
· Wymieszane warzywa

Jedz tyle, ile chcesz z powyższych produktów spożywczych. Pamiętaj tylko: zachowaj prostotę. Wybierz trzy lub cztery posiłki i powtórz je. Prawie wszystkie restauracje mogą podać sałatkę lub warzywa zamiast frytek lub ziemniaków.

Co zaskakujące, znalazłem meksykańskie jedzenie, wymieniając ryż na warzywa, jako jedną z kuchni najbardziej sprzyjających diecie „wolnej węglowodanów”.

Większość osób, które stosują dietę z niską zawartością węglowodanów, skarży się na niską energię i rezygnuje, nie dlatego, że takie diety nie mogą działać, ale dlatego, że spożywają niewystarczającą ilość kalorii. 1/2 szklanki ryżu to 300 kalorii, a 1/2 szklanki szpinaku to 15 kalorii! Warzywa nie są gęste kalorycznie, dlatego bardzo ważne jest, aby dodawać rośliny strączkowe w celu załadowania kalorii.

Niektórzy sportowcy jedzą 6-8x dziennie, aby zerwać obciążenie kaloryczne i uniknąć przyrostu tłuszczu. Myślę, że jest to absurdalnie niewygodne. Jem 4x dziennie:

· 10 rano – śniadanie
· 13.00 – obiad
· 17.00 – mniejszy drugi lunch
· 19:30 – 21:00 – trening sportowy
· 22:00 – kolacja
12.00 – lampka wina i kanał Discovery Channel przed snem

Oto niektóre z moich posiłków, które ciągle się powtarzają:

Jajecznica do jajeczkowania z jednym jajkiem, czarną fasolą i mieszanymi warzywami w mikrofalówce

Ekologiczna wołowina karmiona trawą, fasola pinto, mieszane warzywa i dodatkowe guacamole (restauracja meksykańska)

Ekologiczna wołowina karmiona trawą (od Trader Joe’s), soczewica i mieszane warzywa

Zasada nr 3: Nie pij kalorii

Pij duże ilości wody i tyle niesłodzonej mrożonej herbaty, herbaty, dietetycznych napojów gazowanych, kawy (bez białej śmietany) lub innych bezkalorycznych / niskokalorycznych napojów, jak chcesz. Nie pij mleka, zwykłych napojów bezalkoholowych ani soków owocowych.

Jestem fanatykiem wina i wypijam co najmniej jedną lampkę wina każdego wieczoru, co, jak sądzę, pomaga w regeneracji sportowej i utracie tłuszczu. Najnowsze badania nad resweratrolem to potwierdzają.

Zasada 4: Weź jeden dzień wolny w tygodniu

Polecam soboty jako dzień „Dieters Gone Wild”. W soboty mogę jeść, co chcę, i robię wszystko, co w mojej mocy, aby jeść lody, Snickers, Take 5 i wszystkie inne wady w nadmiarze. Jak schudnąć bez ćwiczeń

Jestem trochę chory i nie chcę na to patrzeć przez resztę tygodnia. Paradoksalnie, gwałtowne zwiększenie spożycia kalorii w ten sposób raz w tygodniu zwiększa utratę tłuszczu, upewniając się, że tempo metabolizmu (funkcja tarczycy itp.) Nie reguluje nadmiernego ograniczenia kalorii.

Zgadza się: jedzenie czystych badziewi może pomóc ci stracić tłuszcz. Witamy w Utopii.