Jak schudnąć z brzucha Czytaj teraz

Tłuszcz, który gromadzi się w żołądku, tak słynne pasy nabojowe i uchwyty miłosne, jest demonizowany za sposób zmieniania każdego ciasnego stroju, ale w rzeczywistości jest coś gorszego: gdy rozszerza się na brzuchu, to samo dzieje się. Pomiędzy tętnicami powoduje to poważne problemy zdrowotne.

Jak schudnąć bez ćwiczeń Czytaj teraz

Ten rodzaj tłuszczu, zwany trzewnym, jest obecnie znany jako aktywny metabolicznie i produkujący hormony stresu, takie jak kortyzol i substancje zapalne zwane cytokinami, które wpływają na produkcję insuliny w organizmie. Rezultat jest gorszy niż po prostu nadwaga, ponieważ liczne badania twierdzą, że zwiększa ryzyko cukrzycy typu 2, wysokiego ciśnienia krwi, wysokiego cholesterolu, chorób serca, udaru mózgu, niektórych nowotworów, a nawet demencji.

Niestety niektóre kobiety częściej gromadzą wagę w tych obszarach. Czasami jest genetyczny, ale można temu zaradzić. Tłuszcz na brzuchu może również wzrosnąć, gdy nadejdzie menopauza lub jeśli wystąpił zespół policystycznych jajników. Nawet niektóre nawyki stylu życia, od deprywacji snu po stres, mogą sprawić, że Twój brzuch zacznie rosnąć. Aby go stracić, porozmawiaj z lekarzem o tym, jakie inne czynniki mogą wpływać na zwiększenie masy ciała. Stamtąd możesz stworzyć procedurę, aby się jej pozbyć.

Cuda nie istnieją: dieta, ćwiczenia i zmiany stylu życia są kluczowe jak schudnąć z brzucha

Jeśli więc ostatnio czujesz się na skraju otchłani, znajdź czas na relaks w ciągu dnia, bez względu na to, czy jest to 30 minut na czytanie książki, gotowanie lub relaks w gorącej kąpieli. Wszystko jest przydatne, ale joga może być szczególnie skuteczna dzięki włączeniu medytacji uważności.

W badaniu z 2012 r. Otyłe kobiety po menopauzie, które próbowały go przez 16 tygodni, doświadczyły znacznego zmniejszenia masy ciała, procentu tłuszczu, wskaźnika masy ciała, pomiarów talii, a nawet tłuszczu trzewnego.